
SmartCar Multimedije za MAZDA automobile
Mazda (Mazda Motor Corporation) je japanska fabrika automobila. Centrala ove fabrike se nalazi u gradu Fuču.
ZANIMLJIVOSTI – LOGO
Aktuelni logotip predstavljen je u junu 1997. Prikazuje Mazdino “M” dok izraženo “V” simbolizuje kako kompanija proteže svoja krila i kreće prema budućnosti. Predstavlja kreativnost, misiju i vitalnost i Mazdinu konstantnu težnju za rastom i napretkom. Ovaj utisak pojačan je 2000. uvođenjem Zoom-Zoom filozofije koja izražava “emociju kretanja”. Mazda je posebna po imenu kompanije koja nosi ime antičkog božanstva – Ahure Mazde.
Mazdina namera bila je da ovaj logotip predstavlja simbol savršenosti, uspešnosti i da nudi svojevrsno obećanje kupcima širom sveta. Takođe, izražava Mazdinu predanost stvaranju kvalitetnih proizvoda koji svojim vlasnicima nude zadovoljstvo u vožnji, uz različitost.
Mazda je 2008. predstavila novi globalni vizuelni identitet. Ne menjajući sam logotip, novi identitet simbolizuje uspešan smer kompanije s evolucijom i inovacijom kao njenim ključnim vrednostima.
Novi vizuelni identitet uključuje novo ‘dinamično krilo“ i Zoom-Zoom slova sada ukošena tako da izražavaju pokret i hrabru prirodu Mazda Motor Corporation.