SmartCar Multimedije za KIA automobile

Kija motors korporacija, ili samo Kija (KIɅ), je drugi po veličini južnokorejski proizvođač automobila, iza Hjundaija. Sedište fabrike se nalazi u Seulu i deo je Hjundai motor grupe (Hyundai Kia Automotive Group).

KIA RIO

KIA RIO 2005-2011

KIA RIO 2012-2016

KIA RIO 2011-2017

KIA RIO 16-21

KIA RIO 2016-2020

KIA CEED 2006-2009

KIA CEED/KIA PRO CEED 2006-2012

KIA CEED 2009-2012

KIA CEED/KIA PRO CEED 2009-2012

KIA CEED 2013-2015

KIA CEED/KIA PRO CEED 2012-2018

KIA CEED 2018-2020

KIA CEED/KIA PRO CEED 2018-2020

KIA CERATO 2003-2009

KIA CERATO 2003-2009

KIA SORENTO 2003-2009

KIA SORENTO 2002-2010

KIA SORENTO 2009-2012

KIA SORENTO 2009-2014

KIA SORENTO 2013-2015

KIA SORENTO 2013-2021

KIA SPORTAGE 2010-2015

KIA SPORTAGE 2010-2016

KIA SPORTAGE 2004-2010

KIA SPORTAGE 2007-2012

KIA SPORTAGE 2016+

KIA SPORTAGE 2015-2018

KIA SPORTAGE

KIA SPORTAGE RESTYLING 2018-2021

KIA PICANTO

KIA PICANTO 2011-2017

KIA PICANTO

KIA PICANTO 2017-2020

KIA OPTIMA

KIA OPTIMA 2005-2010

KIA carens

KIA CARENS 2006-2011

KIA carens

KIA CARENS 2013-2018

KIA SOUL 2010-2013

KIA SOUL 2013-2019

KIA SOUL 2019-2020

ZANIMLJIVOSTI

Mogao se uočiti još 2019. godine kada je predstavljen Inspire koncept, a nakon toga i na pojedinim špijunskim snimcima. Minimalistički dizajn logoa prati i novi slogan – “Pokret koji inspiriše”, a izmena je usledela u trenutku kada Kia razmatra petogodišnji plan redefinisanja brenda.

To je potvrdio i izvršni direktor, rekavši da želi da kompanija u budućnosti bude “dinamičnija, elegantnija i inventivnija”. Novi slogan poručuje da će Kia menjati kredibilitet kompanije koja na tržište lansira stilizovane automobile, stavljajući pre svega fokus na pristupačnost. Pored ovih vizuelnih korekcija, plan je i da do 2025. godine na tržište bude isporučeno 11 elektrifikovanih Kia modela.

Južnokorejski brend Kia ima prilično sveden logo koji ne prikazuje ništa više do imena ove kompanije na (najčešće) crvenoj pozadini. Ipak, ukoliko podelite naziv na dva posebna dela, izraz ”Kia” ima drugačije značenje. Na korejskom, KI (prva dva slova) znače ”podići se”, ”uzdići se”, dok se za poslednje slovo (A) veruje da predstavlja Aziju, Kiin rodni kontinent. U tom kontekstu, ime se slaže sa sloganom kompanije koji glasi ”Moć iznenađenja”.