
SmartCar Multimedije za AUDI automobile
Audi (nem. Audi AG) sa sedištem u Ingolštatu, Bavarska, je nemački proizvođač automobila i član Folksvagen grupacije. Folksvagen je obnovio brend, lansiranjem modela Audi F103, 1965. godine. Do 1966. godine, postaje vlasnik 99,55 % akcija kompanije, kupujući u fazama akcije od pređašnjeg vlasnika Dajmler-Benca.
Ime kompanije potiče od prezimena osnivača Augusta Horha. Osnivač je nazvao kompaniju, prevodeći svoje prezime na latinski. Horh koje na nemačkom znači „slušati“. Kompanija je zvanično osnovana 1909. godine, da bi se 1932. integrisala u jedinstvenu kompaniju sa još tri proizvođača. Četiri prstena u logou, upravo predstavljaju automobilske kompanije koje su udružene i stvorile Auto uniju. Slogan Audija na njemačkom glasi „Vorsprung durch Technik“, što znači „Napredak kroz tehniku“.
ZANIMLJOVOSTI – GRB
Logo Audija čine četiri isprepletena prstena koja predstavljaju Auto uniju. Logo Audija simboliše integraciju Audija sa DKW, Horhom i Vandererom: prvi prsten predstavlja Audi, drugi predstavlja DKW, treći Horh, a četvrti i poslednji Vanderer.